Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sekretariat MDK "Ochota"
ul. Rokosowska 10, 02-348 Warszawa
tel: 22 822 28 95 (godz: 8:00 - 18:00)
e-mail: mdkochota@eduwarszawa.pl


Sprawy przekazane do realizacji poszczególnym pracownikom MDK są załatwiane w dniach i godzinach określonych w zatwierdzonych grafikach pracy.


Pracownicy załatwiający sprawy indywidualne interesantów są zobowiązani:

- przestrzegać zasad i terminów przewidzianych w kodeksie postępowania administracyjnego oraz w innych przepisach mających na celu usprawnienie obsługi interesantów
- udzielać dokładnych i wyczerpujących informacji o stanie załatwiania sprawy

Godziny przyjęć interesantów:

Godziny przyjęć interesantów:

Dyrektor Młodzieżowego Domu Kultury „Ochota” Anna Szwed:
przyjmuje w poniedziałki 16.00-17.00 oraz środy 13.00-14.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym)

Wicedyrektor Młodzieżowego Domu Kultury „Ochota” Anna Wielgo:
przyjmuje we wtorki i czwartki 16.00-17.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym)

Wicedyrektor Młodzieżowego Domu Kultury „Ochota” Joanna Karpińska:
przyjmuje w środy 15.00-17.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym)

W razie potrzeby istnieje możliwość wcześniejszego umówienia innych terminów przyjęć dyrektora i wicedyrektorów.

Skargi i wnioski w Młodzieżowym Domu Kultury „Ochota” przyjmowane są przez dyrektora MDK lub wicedyrektorów MDK podczas godzin pracy.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, drogą elektroniczną, a także ustnie do protokołu.

Kwalifikacji sprawy jako skargi lub wniosku dokonuje dyrektor MDK.

Rozpatrzenia skargi lub wniosku dokonuje dyrektor MDK lub osoba przez niego upoważniona.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba