Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sekretariat MDK "Ochota"
ul. Rokosowska 10, 02-348 Warszawa
tel: 22 822 28 95 (godz: 8:00 - 18:00)
e-mail: mdkochota@eduwarszawa.pl
Sprawy przekazane do realizacji poszczególnym pracownikom MDK są załatwiane w dniach i godzinach określonych w zatwierdzonych grafikach pracy.
Pracownicy załatwiający sprawy indywidualne interesantów są zobowiązani:
- przestrzegać zasad i terminów przewidzianych w kodeksie postępowania administracyjnego oraz w innych przepisach mających na celu usprawnienie obsługi interesantów
- udzielać dokładnych i wyczerpujących informacji o stanie załatwiania sprawy
Godziny przyjęć interesantów:
Dyrektor Młodzieżowego Domu Kultury „Ochota” Anna Szwed:
przyjmuje w poniedziałki 16.00-17.00 oraz środy 13.00-14.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym)
Wicedyrektor Młodzieżowego Domu Kultury „Ochota” Anna Wielgo:
przyjmuje we wtorki i czwartki 16.00-17.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym)
Wicedyrektor Młodzieżowego Domu Kultury „Ochota” Joanna Karpińska:
przyjmuje w środy 15.00-17.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym)
W razie potrzeby istnieje możliwość wcześniejszego umówienia innych terminów przyjęć dyrektora i wicedyrektorów.
Skargi i wnioski w Młodzieżowym Domu Kultury „Ochota” przyjmowane są przez dyrektora MDK lub wicedyrektorów MDK podczas godzin pracy.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, drogą elektroniczną, a także ustnie do protokołu.
Kwalifikacji sprawy jako skargi lub wniosku dokonuje dyrektor MDK.
Rozpatrzenia skargi lub wniosku dokonuje dyrektor MDK lub osoba przez niego upoważniona.
Metryka
changes-registry
Expand