Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sekretariat MDK "Ochota"
ul. Rokosowska 10, 02-348 Warszawa
tel: 22 822 28 95 (godz: 8:00 - 18:00)
e-mail: mdkochota@eduwarszawa.pl


Sprawy przekazane do realizacji poszczególnym pracownikom MDK są załatwiane w dniach i godzinach określonych w zatwierdzonych grafikach pracy.


Pracownicy załatwiający sprawy indywidualne interesantów są zobowiązani:

- przestrzegać zasad i terminów przewidzianych w kodeksie postępowania administracyjnego oraz w innych przepisach mających na celu usprawnienie obsługi interesantów
- udzielać dokładnych i wyczerpujących informacji o stanie załatwiania sprawy

Godziny przyjęć interesantów:

Godziny przyjęć interesantów:

Dyrektor Młodzieżowego Domu Kultury „Ochota” Anna Szwed:
przyjmuje w poniedziałki 16.00-17.00 oraz środy 13.00-14.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym)

Wicedyrektor Młodzieżowego Domu Kultury „Ochota” Anna Wielgo:
przyjmuje we wtorki i czwartki 16.00-17.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym)

Wicedyrektor Młodzieżowego Domu Kultury „Ochota” Joanna Karpińska:
przyjmuje w środy 15.00-17.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym)

W razie potrzeby istnieje możliwość wcześniejszego umówienia innych terminów przyjęć dyrektora i wicedyrektorów.

Skargi i wnioski w Młodzieżowym Domu Kultury „Ochota” przyjmowane są przez dyrektora MDK lub wicedyrektorów MDK podczas godzin pracy.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, drogą elektroniczną, a także ustnie do protokołu.

Kwalifikacji sprawy jako skargi lub wniosku dokonuje dyrektor MDK.

Rozpatrzenia skargi lub wniosku dokonuje dyrektor MDK lub osoba przez niego upoważniona.

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba